torsdag den 3. november 2011

hæklet sengetæppe


                                          For en del år siden hæklede jeg dette sengetæppe til en 3/4 seng. Så fik vi en dobbelt seng og hvad gør man så. Det kom i skabet i første omgang. På et tidspunkt besluttede jeg mig for at hækle nogle flere firkanter på, men da det havde ligget i skabet var det gulnet i forhold til det nye garn og hvad er der ved at hækle hvide firkanter til et gulnet sengetæppe. Så fik jeg en idé. Jeg købte noget blegemiddel hos Matas( ikke klorin) da det mørner garnet og vupti så var det fint hvidt. Så var det bare med at komme igang med frikanterne og her er resultatet.

4 kommentarer:

  1. Det er godt nok flot.
    Du er en tålmodig sjæl. Tænk, at hækle et sengetæppe. Om jeg så fik 10 år fik jeg det aldrig lavet :o(

    SvarSlet
  2. Har du en opskrift?

    SvarSlet
  3. Du skulle vel ikke have en opskrift? Fantastisk flot tæppe. ;-)
    Mvh
    Susanne
    Susannem@thiassen.dk

    SvarSlet
  4. Du skulle vel ikke have en opskrift? Fantastisk flot tæppe. ;-)
    Mvh
    Susanne
    Susannem@thiassen.dk

    SvarSlet