mandag den 3. december 2012

Marie


Så blev Marie færdig og min gine blev indviet og blusen som jeg syede til, passer perfekt i farven.
Ginen har noget mere talje end jeg har, så måske den skal polstres lidt med noget pladevat. Jeg har tænkt på om man ikke skulle beklæde ginen med nervøs velour, jeg har sikkert noget i mine gemmer, men endtil videre kan den bruges som den er. Næste projekt er allerede i gang, nemlig en bluse fra Drops til min svigerdatter.


FAKTABOKS :

Design: Marie fra Design Club

Garn: Dream colour 100% uld fra Mayflower

Forbrug: 285g

Farve: grønlige farver

Købt hos: Birn & Bagger garn i Ebeltoft

Pinde: Pinde nr. 3

Størrelse: L

7 kommentarer:

  1. Hvor er den flot i det garn.
    Ja, det er ikke sådan med de talje,
    de er ikke hvad de har været ,)

    YT

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot, din Marie - og som du siger, så passer den perfekt i farven til blusen.
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Flot - og så spændende i det garn. Giver den lige noget ekstra!

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot - hvilket garn har du brugt?

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet fin i de farver og perfekt match med t-shirten :-)

    SvarSlet