søndag den 9. marts 2014

Valmuesjal



Så røg valmuesjalet af pindene




Da jeg havde en del rester af de røde farver fra mit masaisjal besluttede jeg at de skulle bruges til et valmuesjal. I går aftes kunne jeg ikke falde i søvn og derfor brugte jeg nogle af nattens timer til at få syet kanten færdig. Klokken halv 3 gik jeg til køjs og langt om længe faldt jeg i søvn og vågnede ved 8 tiden.
Op i en fart og få vasket sjalet så det kunne tørre inden jeg kunne tage nogle billeder i  det skønne forårsvejr.



Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet.
Der er brugt 462 g supersoft 

19 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt du er tilfreds - det er jo fantastisk smukt, og hvilket arbejde - godt gået!

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet smukt. Fint design! Og fin kant.
    Hvordan var det at strikke hele vejen rundt? Jeg kan godt lide, at når der er lukket af, så skal jeg bare sy kanten fast!
    Tillykkemedsjalet hilsner. Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Det var supergodt at strikke alle 3 sider på én gang. Det er i hvert fald den metode jeg vil bruge fremover.

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Det ser meget flot og dejligt ud.
    Sikke en travl nat ;) håber du kan sove i nat.

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot. Det må være et gen strikkere har, at det er svært st sove, når noget nyt skal på pindene, eller noget færdigt skal have ordnet det sidste :-)

    SvarSlet
  8. Det kan du være mere end ganske godt tilfreds med - det er super flot :)

    SvarSlet
  9. Jeg ved ikke hvorfor min mobil sendte 4 ens kommentarer... Selvom man ikke kan rose sjalet for meget, synes jeg alligevel de skulle slettes!

    SvarSlet
  10. Jeg synes også det er superflot og jeg har kigget og kigget fo at finde ud hvad fejlen er? Så kan det da ikke være så slemt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fejlen er at der nogle steder ikke er den samme afstand mellem blomsterne. Det opdagede jeg for sent og valgte at der ikke skulle pilles op.

      Slet
  11. Hvor er det blevet fantastisk flot Annelise, og perfekt timing til det dejlige vejr vi har haft idag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Det var super at strikke alle 3 kanter på én gang. Det vil jeg gøre fremover.

      Slet
  12. Hvor er det bare fantastisk smukt !

    SvarSlet
  13. Man bliver bare aldrig træt af christels sjaler. Det er flot arbejde du har lavet der!

    SvarSlet
  14. Det er helt vildt flot, godt arbejde :-)

    SvarSlet
  15. Endnu et superflot sjal fra dine pinde! Smukt arbejde!

    SvarSlet
  16. Hvor er det blevet smukt og dejligt stort, så man virkelig kan pakke sig ind i det. Det er utroligt, at du har strikket hele 2 af de sjaler - det er et kæmpe arbejde :-)

    SvarSlet