torsdag den 21. januar 2016

Pianotørklæde

Igen en ting strikket på maskine. Pianotørklæde til min søn som bor i Dublin.
Det er en gratis opskrift fra nettet til håndstrik.
Efter en del overvejelser fandt jeg ud af at det kunne strikkes på maskinen med en intarcia slæde som fulgte med maskinen da jeg købte den. Jeg var faktisk ikke klar over hvad man skulle bruge den dims til, men det ved jeg nu.
Det er godt nok mere tidskrævende end når man normalt strikker på maskinen, men meget hurtigere end håndstrik.

5 kommentarer:

  1. DEt er et flot tørklæde.Kan du huske hvor du har set det,kan ikke finde det.

    SvarSlet
  2. Det er så sjovt og fint et tørklæde - sådan en god ide og dejligt for dig, at du kunne "oversætte" det til maskine :-) Også en superlækker poncho i dit sidste indlæg :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et sjovt tørklæde - og en lækker poncho, du har strikket

    SvarSlet