fredag den 8. januar 2016

Velfærdsmodel af optrævlet garn



Her er resultatet af en velfærdsmodel til min datter strikket af optrævlet coast garn som jeg skrev om tidligere. Jeg købte 200 g af den lyseblå, men har kun brugt 65 g . Jeg undrer mig over hvor langt det strækker, så der er til en kjole mere med en anden farve. Næste gang bliver den vist strikket på min strikkemaskine.





Sådan kom den til at se ud med indhold. Det har ikke været muligt at prøve kjolen undervejs da min datter bor i Kbh. men den passer perfekt.
Det har været et hyggeligt strikketøj, lige til fjernsynet.

6 kommentarer:

  1. De er blevet rigtig fin. Dejligt når man får brugt noget optrævlet garn.

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot ! Den model holder simpelthen ..

    SvarSlet
  3. Din datter ser rigtig godt ud i den skønne kjole

    SvarSlet
  4. Hvor den klæder hende - de ser ualmindeligt godt ud sammen :-) Og den er hyggelig at sidde med foran fjernsynet, for striberne giver alligevel den fremdrift, der skal til :-)

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor de klæder hinanden. Ind i mellem er det nu rart med et ligge-ud-af-landevejen strikketøj.

    SvarSlet
  6. Kjolen og datteren ser godt ud. Jeg går meget ind for tv-strikketøj :-)

    SvarSlet