mandag den 16. juli 2012

Nyt på pindene

Vi har været på en lille uges ferie på Sjælland. Først til Holbæk for at besøge min veninde Annette og hendes mand og hvad sker der så når to strikketøser kommer til byen, vi styrer selvfølgelig lige direkte til de to strikkeforretninger som ligger i Holbæk. I den første købte Annette et kit til sommer masai sjalet. Hun blev helt vild da hun så mit, som kommer på bloggen et af de nærmeste dage. Så videre til den næste hvor jeg faldt pladask for en bluse af Jytte Slente. Den ser ikke så spændende ud på billedet, men modellen i forretningen var sød så det måtte jeg have garn til.

Jeg vil lige sige tusind tak for alle de fine kommentarer til min bluse og masaisjalet.

2 kommentarer:

  1. Den ser bare spændende ud,man føler sig jo også nærmest på herrens strik-mark når man er færdig med sjal,jeg overvejer stadig hvad der skal på mine pinde foruden KAL

    SvarSlet
  2. Ja, somme tider hjælper det altså at se en model i virkeligheden. Sikke skønne farver, du har valgt

    SvarSlet