onsdag den 27. marts 2013

Kedelig strikketøj


Når man er i gang med vævestrik så kommer man til at kede sig, og det tidspunkt er kommet nu, hvor jeg er nået til skulderen på Sprogø. Jeg er ikke i tvivl om at den nok skal blive færdig, men jeg fik lige lyst til at lave noget andet


og det blev Leftie. Bundfarven er strømpegarn og striberne er Kauni. Det er skønt strikketøj, hvor der sker noget hele tiden. Nu står påsken for døren og vejrudsigten siger strikkevejr så "det er aldrig så skidt at det ikke er godt for noget" er det ikke sådan man siger.
God påske.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt med en lidelsesfælle :)) det er kedeligt i længden med det vævestrik!
    Smukt sidespring du har gang i og så i påskefarver :))

    Jeg har lavet noget sidespring, men til gengæld får jeg heller ikke strikket :((

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert Leftie, jeg er helt vild med de gule/orange farver

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå det bliver lidt kedeligt, men det glemmer man heldigvis når trøjen er færdig, god overspringshandling du har gang i

    SvarSlet
  4. Den skal bare ligge lidt tid i kurven, så får du lyst til den igen, for det bliver en pokkers flot trøje :-) Og så er det jo dejligt, at vi aldrig mangler projekter, der kan tage over ;-) Fine farver din Leftie har fået :-)

    SvarSlet
  5. Det er skønt at der altid er nok at kaste sig over når man trænger til en pause med en bestemt model.

    Vævestrik tager tid, men resultatet er så smukt at det er det hele værd.

    SvarSlet