fredag den 23. marts 2012

Camomille I

Her er resultatet af min første camomille. Det nederste billede er inden udspænding og da glemte jeg at måle det.



FAKTABOKS :
Design: Helga Isager
Garn: Isager Highland wool + Alpaca 1 indfarvet i Tyskland
Garn fra lager: nej
Forbrug: 128g
Farve: Greece + Nordsee
Købt hos: Hostrik
Pinde: 4 + 3 til kanten
Størrelse: 190x66
Sværhedsgrad: let
Bemærkninger og ændringer: Jeg har lavet de samme ændringer som Ann 
Tilfredshed: Jeg er meget tilfreds med resultatet.

6 kommentarer:

  1. Flot sjal, mit hænger på mig dagligt

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot. Det skal din svigerdatter nok blive glad for :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fantastisk smukt :-)

    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog, og tænkte at du måske også har lyst til at melde dig hos mig? ;-)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fint ud. Jeg er godt i gang med mit og glæder mig til at få det færdigt. Har lige fået en sjals nål af gode kollegaer i fødselsdagsgave, til at sætte i. Flot arbejde Annelise, som sædvanligt sker der meget hos dig :-)

    SvarSlet
  5. Tak for din søde kommentar til mine glade striber. Det er et meget smukt camomille sjal du har strikket. Modellen er fantastisk og dit farvevalg gør det helt unikt.

    SvarSlet