tirsdag den 6. marts 2012

Tørklæde med lange masker

Da jeg var på Fanø til strikkefestival i september købte jeg garn til et halstørklæde. Det er blevet til et ind i mellem strikketøj, da der er andre projekter som kommer i første række. Det er strikket i sort uldgarn og hørgarn. Det skal så valkes og hørgarnet vil så træde tydeligere frem.



Fredag og lørdag var vi en tur i Esbjerg for at besøge nogle venner. Turen gik også til Ho og Blåvand. Ja, hvad er der så at se i Ho. Selvfølgelig Hostrik med mange lækre garner f.eks Marianne Isager garn. Indehaveren havde fået farvet den tynde uld i nogle lækre melerede farver som jeg ikke kunne stå for.
Så det blev garn til Camomillen af Helga Isager som er et hit blandt bloggere.
Jeg er begyndt, men er ikke helt tilfreds med farvesammensætningen. Det ser for rodet ud. Nu er det trævlet op.

Det går bare der ud af med masajsjalet. Nu mangler jeg kun 50 omgange inden kanten.

2 kommentarer:

  1. Det bliver utrolig smukt dit sjal.
    Det er fantastisk, at nogen kan finde ud af at strikke sådan noget.
    Det bliver spændende at se det færdigt.

    SvarSlet
  2. Jeg må da bestemt følge dit masai,og de andre spændende ting du laver,så jeg springer lige til som fast læser

    SvarSlet