fredag den 23. marts 2012

Speciel opgave


For et stykke tid siden blev jeg sat på en lidt speciel opgave. Det var faktisk min søde veninde som var sat på opgaven af sin kreative datter. Datteren som selv har designet kjolen havde den idé at den skulle strikkes i hånden i lange baner af 10 cm og så syes sammen. Da jeg så det tænkte jeg: Hold da op det bliver man da aldrig færdig med, så jeg foreslog at vi strikkede den på min gamle strikkemaskine, en Brother 588 som jeg har haft i mange år. Så der blev strikket lange baner som så kun skulle syes sammen. Derefter kunne vi strikke kanter, og her er så resultatet og modtageren er meget tilfreds.

4 kommentarer:

  1. Den er SÅ flot!
    Modtageren er særdeles tilfreds :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig Marie at du er tilfreds med kjolen. Jeg må se den en dag med indhold.

      Slet
  2. Meget chic! Fantastisk håndværk.

    SvarSlet