torsdag den 23. august 2012

Bitte

Nu er det vist på tide at få opdateret bloggen. Tiden flyver afsted og om lidt er sommeren forbi. Der har været travlhed på matriklen med gæster og maling af træværk, men lidt strik er det da blevet til. Denne bluse som er strikket i drops cotten viscose, men den opmærksomme læser kan måske se at der er lavet en fejl som jeg opdagede forleden dag i strikkecafeén. Det midterste stykke med lysegråt skulle der strikkes vrang over ret og ret over vrang og en ting mere. Der er sneget en anden indfarvning ind. Det er måske svært at se på et billede, men irriterende er det. Sådan er det når man køber et restlager og ikke lægger mærke til indfarvningen, men som andre siger er det vist kun mig selv der ser det.

4 kommentarer:

  1. Lækker top du har strikket, jeg kan godt lide de to farver sammen - og nej, jeg kan ikke se fejl nogen steder

    SvarSlet
  2. Jeg kan heller ikke se fejl, men jeg kan se at den sidder perfekt på dig :))

    SvarSlet
  3. Det er altså en ret flot bluse du har fået strikket,men kender godt irritationen over farveforskellen ,selvom det kun er en selv som ser den

    SvarSlet
  4. Flot bluse Annelise..og farveforskel .......nnnæææ sådan skal den jo være..det er jo din bluse..
    det er jo det der er forskellen ..jeg tror ik du ser en bluse magen til din Annelise....(jeg kan bare ikke se nogen forskel i farver :) )
    den er perfekt Annelise

    SvarSlet